Cardio Step

Este un program prin care se lucreaza fiecare clasa de muschi in parte, oferind astfel corpului un echilibru si un aspect unitar. Prin exercitiile realizate se incearca tonifierea fiecarei parti a corpului.Antrenamentul se face predominant cu ajutorul stepper-ului. Pe parcursul unei sedinte, se efectueaza atat miscari de aerobic, cat si exercitii la sol sau exercitii cu banda elastica  sau cu mici gantere.

Beneficiile antrenamentului de Step & Tone:

  • antrenarea tuturor grupelor de muschi
  • tonifierea musculaturii
  • obtinerea unui corp armoniosc
  • cresterea capacitatii cardiovasculare
  • reduce riscul bolilor de inima
  • arderea unui numar de calorii
  • obtinerea unui corp armonios
INSCRIE-TE ACUM

Total Body Workout sau BCAF

Un program complet de exercitii care vizeaza tonifierea abdomenului, fesierilor si coapselor, considerate zone-problema. Total Body Workout nu se efectueaza doar la saltea, iar accentul se pune in timpul unei astfel de ore pe corectitudinea miscarilor.

Beneficii antrenamentului de Total Body Workout:

  • intarirea musculaturii fara a se genera masa
  • obtinerea unui corp  mai suplu
INSCRIE-TE ACUM

Pilates si Yogilates

Pentru tine si pentru noi s-a inventat Pilates – una dintre cele mai moderne si mai eficiente variante de remodelare a corpului, cu calitati recunoscute de specialist in a ajuta corpul in refacerea post-traumatica. Exercitiile Pilates tin cont de echilibru, de siguranta, de ritmicitatea proprie fiecarui corp si ne ajuta sa ne mentinem in forma intr-un mod sigur. Power Pilates este un nivel mai ridicat cu o complexitate medie / inalta de executie al exercitiilor la care se poate adauga chiar si componenta cardio.

Metoda a fost inventata de Joseph Pilates acum mai bine de un secol. La origine a fost o metoda medicala, iar acum este ca o forma de fitness pentru trup, dar si pentru suflet. Aceste exercitii au un mare avantaj, pot fi practicate de oricine, indiferent de varsta, sex sau conditie fizica, cu risc minim de a te rani.

Beneficiile antrenamentului de Pilates

  • creste tonusul muscular
  • reduce nivelul de stres
  • creste mobilitatea articulatiilor
  • imbunatateste circulatia si postura corpului
  • confera energie si vitalitate pentru intregul organism

Principiile exercitiilor Pilates: control, concentrare, respiratie, relaxare si precizie. Pilates presupune o tehnica speciala de respiratie, o pozitie anatomica neutra a coloanei vertebrale, respectand curbele naturale ale coloanei.

INSCRIE-TE ACUM

Circuit Training

Este o ora antrenanta de aerobic pentru tonifiere si arederea grasimilor precum si pierderea vizibila in centimetrii. Se  executa seturi de exercitii pe timp (cronometru), individual sau in echipa. Circuit este o clasa cu nivel mediu spre ridicat extrem de energica.

Beneficiile antrenamentului:

  • cresterea capacitatii cardiace si pulmonare
  • imbunatatirea fortei musculare
  • imbunatatirea rezistentei musculare
  • imbunatatirea tonusului muscular
  • imbunatatirea agilitatii si a coordonarii
  • arderea numeroaselor calorii (400 – 700 calorii)
  • corp mai suplu
INSCRIE-TE ACUM

Abs & Butt

Abs & Butt: Abdomn si fesieri, o clasa dinamica cu elemente cardio si statice care te ajuta sa imbunatatesti aspectul fizic al taliei, remodelare abdomen si fesieri.

INSCRIE-TE ACUM